Stop!

Vandaag hebben de leerlingen van het eerste leerjaar zich ondergedompeld in de fascinerende wereld van stop motion animatie! Onze leerlingen van het eerste leerjaar hebben zich vandaag creatief uitgeleefd

Read more

Symbolen in de kerk

Op maandag 4 december bracht het 4e leerjaar een bezoek gegaan aan de kerk naar aanleiding van het thema “Symbolen”. Er zijn heel wat symbolen in de kerk terug

Read more

Samen gezelschapsspelletjes spelen

Wat een onvergetelijke namiddag was het toen de grootouders van onze leerlingen van 1LO de school binnenstapten om een middag vol gezelschapsspelletjes te beleven! Grootouders genoten van de kostbare

Read more

Groot bezoek!

Sinterklaas bracht vandaag een onvergetelijk bezoek aan onze lagere school! De leerlingen werden getrakteerd op een feestelijke dag vol gezelligheid, spannende momenten en vrolijke liedjes. De magie hing in

Read more

Zingen met de Zoopa’s

De oudste kleuters en 1 en 2LO oefenden vandaag Sinterklaasliedjes samen met de Zoopa’s. Ze zijn helemaal klaar om Sinterklaas morgen te verwelkomen!  

Read more

2LO naar de bib

2LO is een klas die dol is op lezen! Ze zijn regelmatige bezoekers van de bibliotheek, waar ze zichzelf verliezen in de overvloed aan boeken. Hier zie je dat

Read more

3LO naar Puyenbroeck

De leerlingen van het derde leerjaar gingen op uitstap naar Puyenbroeck. Onder leiding van een gids leerden ze meer over de schoonheid van de herfst, bos en de dieren.

Read more

Warme momenten in 1LO

Geweldig om te zien hoe de leerlingen van 1LO zelf buffs maakten voor de winter! Letterlijk en figuurlijk een warm moment.

Read more

Start van ons loopteam

Het loopteam op onze lagere school is vandaag van start gegaan met een geweldige dosis enthousiasme van zowel de leerkrachten als de leerlingen! Bij ons draait het allemaal om

Read more

Wablieft? Leren met rode…

‘Is dat Chinees?’ Voor de leerlingen van Sint-Franciscus niet! We leren over codetaal, zuren en basen, geheimschrift, … Tijdens deze les kwamen we meer te weten over zuren en

Read more